ragam raya


sempena hari raya yang menjelang dan hari jadi aku,

kami telah ke jalan masjid india untuk membeli belah sambil tangkap2 gambar..

bangunan CIMB guna bracing structure..

hujan pun x payah risau =D

teruja dengan gelang2..murah2 pulak tu

mai cakap dia beli 1 sepuluh tapi kat sini 3 sepuluh..huuuu

lamenye pilih…

ni la bazar tu..style an..an..

ada mamat tu jual tudung dia pegi pakai tudung tu..nak snap gambar tapi takut dia marah pulak..hahaha

ha beli kak panas lagi ni…

mai cakap ” memang la panas sebab baru pukul 3, nanti pukul 7 da sejuk la”

berbunga-bunga bunga tu..huhu

belon pon ada jual..!! ha x tipu

ingat komtar tadi..

kalau ajak perempuan..mata mereka sangat liar  =_=

banyak abang ni beli belon…untuk anak2 kn ape salahnya..

(padahal dia jual belon)

selamat datang semua!!!

bling2..

patung satu

patung dua

eh eh..hihi..

nak jugak..

pakcik ni best..dia macam promote kedai dia..tapi kadang2 cara dia cakap macam bagi ceramah.. 2 in 1..good2

bile da penat jalan cari tempat untuk berbuka pulak..

bagus sogo ni..da la banyak sale..environment pun dia jaga jugak..

gigil da kaki..rehat jap

mai..

..manah

ni je kami makan..ngan kek kecik

dapnye2

habis program diet..

ni bukan double expose..ni namenye reflection..haa..

semua orang menunggu untuk berbuka..

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..

Alhamdulillah umur dah meningkat ke-22

terima kasih kepada keluarga, saudara-mara dan kawan kawan yang menyelit seribu satu memori dalam diri ini..

Advertisements