zu


semalam pergi zu..semalam tu hari sabtu..best sebab banyak binatang yang terdapat di zu.

macam2 ada sampai ada kambing yang hari2 kita tengok pun ada..

last time pergi zu masa sekolah rendah rasanya..sekali masuk rm25 seorang..mahal siap ada orang tu marah2 sbb mahal..

besar sangat sampai x abis jalan lenguh2 kaki pegi sana..ada keretapi kecil boleh naik..kena bayar rm3 pusing satu zu tu..tapi dah jalan banyak dan penat kaki, x payah la..lagipun duit da kering bayar tiket masuk, kat dalam xde atm mesen nak cucuk.. x puas pusing lagi sebnarnye kalau boleh nak tidur semalam dalam zu tu tapi x boleh la kn..binatang kat zu tu semua sehat2 lagi2 si singa yang kehulu hilir dalam air mencari publisiti murahan..

lalat pun ade dalam zu ni..

berani betul adik ni..singa belakang tu ha..

ni anjing ke ape ntah

yang ni pun x tau ape namenye sebab beselerak kat tasik tu..macam bangau..ke mamang bangau!!?

ha ni harimau malaya..ada seekor lagi harimau sumatera tapi dia tengah tidur..

ha..ni semua orang kenal kan..z utuk ape..zirapah

salam..nama saya gajah

posing siap

=P

namaku beruang

kobau ni paling tegap penah aku jumpa..mesti liat daging dia..

macam bas trans tapi saiz kecik..kalau masuk highway lepas x.?

posing sombong satu!! huh

nak jugak.. huh!!

hotel flamingo!

blue hyppo!!

forest guy!

rerama hitam

rerama oren!!

badak ni paling style sekali..dia baru clash sebab cinta ditolak..dah 3 hari x makan dan x bergerak..sian en badak bedua..xpe..bunga bukan sekuntum cik badak..nnt zu keeper carikan partner baru ea..jangan sedey2..hidup mesti diteruskan..semua yang berlaku adalah ketentuan ilahi ye cik badak..kita hanya berusah tuk mencapai yang terbaik..

Advertisements