rumah dan ukm dan kucing 


assalamualaikum..

adoi..x tau nak wat ape sebenarnye…

ari ni wat lesen balik kena rm20 tp akak akak n abang abang jat jpj tu ungguh ramah tamah..aku rasa sebab cara aku cakap nagn mereka ramah tamah tu yang dia layan baik tu..sebab ade je kawan2 aku yang x puas ati bila berurusan dgn org kerajaan ni..huu..ke sebab muka aku garang diorang takot..

ok2.. gambar ni xde kena mengena ngan jpj ke ape..ni gambar satu booth kat ukm petang tadi aku amek kat pusanika ukm.amin gi jumpa kawan dia benama syira& faz tapi aku x tau mane satu syira & mana satu faz..aku layan je..

kat ukm ni pn ramai gak perempuan-perempuan cantik..nape selama aku duk dekat ngan ukm x pernah perasan semua ini..ish2..

tapi kecantikan itu x kemana pon.~~

ok proceed..

(More …)

Advertisements