studio aku bukan hostel aku..


ha…hari ni nak cite ape yang ada kat studio sebenarnye dan masalah yang aku hadapi sekarang ni..ish ish…

emmm…

ni tempat duduk aku..aku duk satu cube ngan imran..imran ni selalu xde kat tempat dia..dia pegi mane ntah..ke aku yang selalu x datang studio!? wahahahaha..

kalau korang nampak ada printer A3 sebelah tempat aku tu… printer ni la banyak bejasa dia dah banyak tolong aku..mekasih canny..by the way printer ni brand CANON dan bagi aku barang brand canon ni kuat- kuat macam aku..fuhh~

tengok mamat yang duk tempat aku ni khusyuk wat keje tapi bukan nye wat sangat pun..sekarang dia ada keje tapi sibuk mengupdate blog dia..dia ni suka makan tapi so far aku dengar dia da x makan nasik 2 minggu..perhh memang kental la..haha..tapi mulut dia asik ngunyah jajan yang Lo jual kat Studio Urban..gambar ni di tangkap pun dia x perasan lagi..ish2

cakk~!!

ha..dia da perasan..hahaha..ape da aku nih.. =_=’

besow giler monitor..so far aku tau xde sape kat studio ada monitor gedabak camnih 24 inci..paling tinggi pun diorg pakai 23 inci..mane x pakai rabun..nak ngadap pc je kena pakai spek..haaa….padan muka..

dekat monitor ni dia ngah wat keje..

masterplan submit senin ni 1/2/2010..gudluck labro..ko da la suke makan keje x jalan2 ceit..
korang tengok la plastik coki-coki sebelah kiri tu ha..3 bungkus da…!!!

ha ni pulak surat praktikal yang baru dapat dari salah satu firm and so far 3 firm yang da reply tp still nak cari yang dekat ngan umah gak..xnak la jauh2 penat nanti tapi tengok la camne..

ni anset yang akak aku bagi tapiiiiiiiiiiiiiiii aku banyak besabar ngan anset ni…

banayak button yang da rosak and aku nak tukar pulak duit xde la banyak sangat..huu..sedeynye.. =(

cakap pasal duit pulak ni adalah dompet baru aku sekarang..setelah dompet lama ilang..tapi ni sementara je kot..nnt mega sale cari baru balik..

yang ada dalam dompet ni IC baru, Kad atm baru..lesen x buat lagi nnt2 la sbb x berapa penting..lagipun still ‘P’ so malas nak bawak keta..aku lg suka jadi penumpang sebab nak tengok keindahan alam..cewah..

hehe..now some of my fren in studio..no nama dia ong..ong ni macam watak bo dalam chin chan tu..suara n hingus same je..hehe..ong ong..dia ni degil sangat dan susah nak bekejesama ngan dia tapi so far aku x penah satu grup ngan dia..wohoo~

si anuar zain ni tido je kejenye..kat cube aku pulak tu..datang2 terus landing  ceit..

ha lastly ni la aku begambar ngan ong hehehe…sayang ong♥♥♥

