stop jadi patung


ini hari kami kasi gegar sama UTM dengan flashmob (betul ke eja)..hahaha..aku x amek port sangat sbb nak tangkap gambar mereka

berbekalkan tenaga lebeh 20 muka x tau segan telah merelakan diri tuk wat benda buang masa nih..ada 3 tempat telah dinodai iaito bus stop FAB, meranti dan CP..

bagi aku kat meranti jadi sebab ramai yang macam….blur..apekah..?ha….aku terus menangkap gambar tapi sayang banyak x jadi..tu pasal gambar kat atas ni ramai gambar budak2 arkitek dari muka mamat2 n minah2 yang blur.. ada la sorang muka mamat cina blur yang bejaya ditangkap..fuh..

papehalpun lantak la korang..haha

pasni nak wat lagi bleh je..cuma yang sedey sket 1st year kate ada yang x tau..chinese x amek part sgt..thanks tio julie sbb datang!!yeay..siap tangkap gambar aku lagi..see see~~

ngeeeee….

papehalpun  ♥ maimanah =P

Advertisements