Ada maknanye… =D


salam.. akhirnya habis pun sem nih..walau pun ada benda yang tecapai tp ada gak yang x tercapay. tapi tu la matlamat..kita akan sedaya upaya mencapai matlamat. Alhamdulillah rezeki sem ni baik dan semoga akan bekekalan.

cakap pasal berkekalan ni harap harap hidup kami sekeluarga disamping abah ibu dan semua juga akan berkekalan.

hari raya haji bakal menjelang..esok lusa je lagi ha..

oleh itu selamat hari raya aidiladha dari kami

buat ibu..sabarlah menghadapi dugaan hidup..kami akan sokong ibu selagi hayat dikandung badan

buat abah..fikirlah sebelum membuat sesuatu keputusan..baik buruk dan masa depan bersama..

buat akak..selamat pengantin baru diucapkan..jangan la garang garang sangat ngan afiq & aiman tu

kepada igie..kita ni makin lama makin tua..tolong ambil serius dalam belajar..=D

kepada afiq gudluck for ur SPM…walaupun kita berbeza perangai..tapi ko lagi hebat dari org..hahaha..buktikan!! sory xde gambo ko hahaha..puas cari..

tuk aiman cari kekuatan ko katne..sape kata org x pandai xleh bejaya..tengok keling depan umah tu ha..niaga pasar malam je..2 bijik umah dia tambah2 siap..apa yang penting??? usaha dan kerajinan!! ! ko rajin org tau…

sekarang masuk sem baru..diharap dapat jadi lagi matang dan berhati-hati dan macam-macam lagi sebenarnye nak buat…haha..tema tuk sem depat..

‘hari ini lagi baik dari semalam’

Advertisements