Updates from November, 2009 Toggle Comment Threads | Keyboard Shortcuts

  • hafifikahar 6:53 am on November 25, 2009 Permalink | Reply  

    Ada maknanye… =D 


    salam.. akhirnya habis pun sem nih..walau pun ada benda yang tecapai tp ada gak yang x tercapay. tapi tu la matlamat..kita akan sedaya upaya mencapai matlamat. Alhamdulillah rezeki sem ni baik dan semoga akan bekekalan.

    cakap pasal berkekalan ni harap harap hidup kami sekeluarga disamping abah ibu dan semua juga akan berkekalan.

    hari raya haji bakal menjelang..esok lusa je lagi ha..

    oleh itu selamat hari raya aidiladha dari kami

    buat ibu..sabarlah menghadapi dugaan hidup..kami akan sokong ibu selagi hayat dikandung badan

    buat abah..fikirlah sebelum membuat sesuatu keputusan..baik buruk dan masa depan bersama..

    buat akak..selamat pengantin baru diucapkan..jangan la garang garang sangat ngan afiq & aiman tu

    kepada igie..kita ni makin lama makin tua..tolong ambil serius dalam belajar..=D

    kepada afiq gudluck for ur SPM…walaupun kita berbeza perangai..tapi ko lagi hebat dari org..hahaha..buktikan!! sory xde gambo ko hahaha..puas cari..

    tuk aiman cari kekuatan ko katne..sape kata org x pandai xleh bejaya..tengok keling depan umah tu ha..niaga pasar malam je..2 bijik umah dia tambah2 siap..apa yang penting??? usaha dan kerajinan!! ! ko rajin org tau…

    sekarang masuk sem baru..diharap dapat jadi lagi matang dan berhati-hati dan macam-macam lagi sebenarnye nak buat…haha..tema tuk sem depat..

    ‘hari ini lagi baik dari semalam’

    Advertisements
     
    • muhammadnoor 7:32 am on November 25, 2009 Permalink | Reply

      ish mana gmbo vacation nih…hahaha

    • bak 1:22 pm on November 27, 2009 Permalink | Reply

      barangkali die letak kat fb jehh
      heheh

      weyh mane gambar nikon yang kononnye telah meracuni kau tu?
      taakkde PONNNN

  • hafifikahar 7:29 am on November 15, 2009 Permalink | Reply  

    lama x lawat tp pegi melawat 


    sekarang ni musim cuti sem memang cuti2 malaysia n indonesia..stat cuti gi ledang ari tu.. ada kem jkm gi pangkor..pastu duk umah jap kumpul duit sminggu sket sbelum gi bali…pastu stat new sem..

     
  • hafifikahar 5:19 am on November 1, 2009 Permalink | Reply  

    rendering.. 


    some of my rendering work from previous project until now..most of it using artlantis..
    artlantis is the easiest rendering especially if you want to play woth lighting. but there is other rendering system that i like and want to try such as revid 3d, 3dmax, kerthety and maxwell..i want to learn more but the same excuse always appear..i dont have time..
    hahahaha

    there’s more but i m lazy to upload it..

     
c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Reply
e
Edit
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Cancel